Pages

Thursday, June 21, 2012

Heart


Assalamualaikum :)
Kepada hati ! bersabar laa, aku tidak pandai menjaga hati sendiri kerana asyik sibuk memikirkan hati orang lain, mungkin juga disaat aku menaip post baru ini, hati aku tergerak memikirkan segala yang berlaku, biarpun pahit kutelan hingga menjadi madu yang manis. Pengajaran dan pengalaman sangat mendewasakan aku, aku kini lebih menjadi dewasa. Hati kau jangan laa menangis, kau jangan lah terguris, biarpun ianya masih luka akan aku pulihkan rasa duga ini. Bersabarlah hati, aku akan sentiasa menghargai diri engkau, biarpun sebelah jiwa ini hancur tapi aku masih mampu berdiri dengan sebelah jiwa. Harapanku agar hati yang luka ini pulih dgn sebaik-baiknyaa. Biarkan dia bahagia dengan segala yang dia miliki, engkau bukan milikknya lagi, bersabarlah mungkin akan ada ruang untuk segalanya. Biar segala kejadian beerti buat diri engkau hati, agar engkau lebih berhati-hati. Biar keseronokkan yang dia miliki menjadi penghibur bila dirinya berduka, jadikan yang baik dan manis sebagai kenangan di dalam hidup engkau wahai hati. Hati, aku memohon maaf atas segalanyaa, andai engkau akan dimiliki lagi, akan aku jaga hati ini dengan sebaik-baiknya aku tidak mencari yang sempurna cukuplah sekadar yang dapat menyempurnakan hidup aku wahai hati. Hidup ini terlalu singkat, akan aku jaga engkau wahai hati.
Wasalam ^^v


Hi, i'm waiting for amirul izri birthday :)
on 24th June 2012 !!
yayyyyy :))

MR

Nina Isa

No comments:

Post a Comment