Pages

Thursday, January 22, 2015

Insyallah Update Soon

Assalamualaikum, huarghhh rasa lah keterujaan sikit 2015 ni dapat update! Happy New Year semua!! Oh yaa and btw, my last update 29 May 2014 and rasa dah basi nak cerita pasal trip-trip yang aku pegi. But, it's okay aku akan cerita jugak pengalaman aku backpack yang macam 2014 is my travel and my journey and yes 2015 aku dah kene fokus satu perkara yang Allahuakhbar I really unexpected yang aku akan bertunang bulan 2 ni, Insyallah.

Tapi, tu semua tak menghalang aku untuk terus update & travel if before this solo after this he just promise me nak bawak jugak aku pegi Japan, Insyallah.

Okay, It's take time for me nak share few itinerary for the place that I've been. Takpee sabar okay! After this aku akan kerap kerap update all my journey dekat blog and all my love sad beautiful life dekat blog jugak. Before this aku cuma update and share travel journey aku dekat instagram.com/nrskna or dekat twitter aku twitter.com/_nrskna cause selalu share dengan backpakers dekat twt_backpakers tu bestnyaa. Hehehe

Okay, update later! promiseeee :)

Nina Isa

No comments:

Post a Comment