Pages

Wednesday, February 20, 2013

bulan kedua


bulan kedua dalam tahun 2013 bulan apa ? bulan February laa nina weh budak tadika pun tahu.
bijak ke bangang kau ni soalan macam tu nak tanya. okay, lama jugak bertahun ak asik tak update blog.

sebab dia :

. aku busy dengan final projek korang kene faham! korang tahu apa tu projek ? tahu tak ? hahh tak tahu search google bt research mcm mana aku buat hokay ?
. lepastu banyak bende nak kene mentelaah nak kene kaji sendiri, weh aku bukan bijak. macam harini pi library nk cari rujukan alih alih ku nmpk pc terbiar ku update kejap blog warna pink bibir besar ni.
. kesibukan aku tak terbatas dengan pulak rumah ayam bapak aku tu (yg dekat dgn pencawang letrik nuhhh hahh) asik bersepak disebab kan buku-buku dan segala hal. semak tahu nk tolong bersihkan?
. aku ni as a bendahari, ehehh sentiasa terkejar kejar dengan kawan sekelas weh, aku ah long kan? bak laa duit tak retiiii nak bagi ke ?
. part yg best when aku balik SA ak rasa nikmat, sbb apa ? sebab nya ak always ada family lepak makan movie holiday (berlagak macam banyak duit $$)!
. lagi busy bila aku dah pakai kereta persona anugerah yang mak aku bagi buat aku tu tambah terpesona lah lelaki lelaki kat campus yang dalam kawasan penempatan keamanan ni, eheh tp itu bukan sebab ak asik keluar tapi sebab kemudahan untuk kesenangan aku dan kawan-kawan.

okay aku rasa ini je sebab nyer.... hahhh lagi satu sebab dia :

. bila projek aku tu en.othman yang nak jadi supervisor so tekanan kat situ. diiulang tekanan ye tekanan sebab en. othman sangat tegas.

sekian, budak comel. bye
Nina Isa

2 comments: